Rangi D
Kugutsu no Jutsu Podstawowa technika lalkarza, pozwala na wypuszczenie z palców nici chakry, którymi możemy kontrolować marionetkę, wykonywać nią ruchy, bronić się, atakować. [10 chakry za turę i za jedną kukłe] Można zliczyć pod koniec, ale Uwaga żeby nie zabrakło. I jeżeli używamy więcej niż jedną kukłe to zużycie chakry się mnoży
Setsuzoku Jeśli nici sterujące naszą kukiełką zerwą się, marionetkarz w kilka sekund potrafi je przywrócić. Druga podstawowa technika kuglarzy. [50 chakry]
Kugutsu Kawarimi no jutsu Technika ta polega na zamienieniu się miejscem ze swoją kukiełką. Gdy marionetkarz jest w opałach, wykonuje tą technikę, samemu pojawiając się na miejscu kukły. Wtedy ewentualne obrażenia przyjmuje na siebie kukła. [70 chakry]
Rangi C
Sou Shu Jin Przyczepiając nici chakry do kunai możemy nimi zaatakować przeciwnika, tak by trudniej byłoby mu się bronić. Dodatkowo kontrolujemy więcej kunai niż byśmy mogli rzucić. [250 chakry]
Hansou Guujin Kuglarze mają możliwość pieczętowania swoich marionetek w zwojach. Jest to o wiele lżejsze przechowywanie marionetek i łatwiejsze w podróży.
Doku Kiri Jigoku Technika, do której potrzebujemy dwóch kukieł. Dwie marionetki otaczają przeciwnika, jedna z nich używa trujących bomb by zatruć wroga natomiast druga wysyła w jego stronę trujące senbony. [250 chakry]
Kairai Engeki Śmiertelna technika, pod warunkiem że przeciwnik wpadnie w naszą pułapkę. Ten atak możemy wykonać wyłącznie gdy mamy pod swoim władaniem dwie kukły. Łapiemy wroga wewnątrz jednej z nich a gdy się nam uda, ostre sztylety wbijają się w otwory umieszczone na marionetce. W ten sposób mamy pewność że wróg w środku przeżywa nieopisane doznania. [500 chakry]
Rangi B
Souen: Hitomi Kokuu Jedna z bardziej zaawansowanych technik kuglarskich. Nici z chakry możemy podpiąć do żywej osoby i kontrolować jej ruchy. Oczywiście nici można podpiąć do innych rzeczy: mieczy, noży itp. Nawet do cudzych kukiełek. Jedynie ograniczenie to wielkość przedmiotu do jakiego chcemy podpiąć nici. [500 chakry]
Aka Higi : Hyakki no Soen Technika, która przyzywa 100 kukieł. [1000 chakry]
Shirahigi Jutsu dzięki któremu zdobędziemy ogromną przewagę. Zyskamy zdolność kontroli 10 niezwykłych marionetek, są one bardzo silne, ich skuteczność walki jest ogromna a przeciwnik znajdzie się w niezłych tarapatach gdy tylko rozpocznie się walka. Mądre ich wykorzystanie da nam łatwe zwycięstwo.
Rangi A
Hitokugutsu Technika dzięki której można tworzyć ludzkie marionetki. Pozwala ona na to, by kukła używała technik jakie znała za życia. W ten sposób można tworzyć własną armię ludzkich marionetek. [2500 chakry]
Sanboo Kyuukai Jeżeli już mamy do dyspozycji 10 unikalnych marionetek to czemu nie zniszczyć wroga całkowicie? Ta technika tworzy ogromny wir powietrza który wciągnie wszystko, bez względu co to jest. Stosowana przeciw większej liczbie przeciwników. [2500 chakry]
|